Real-time Earth and Moon Phase

Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

Διάφοροι επισκέπτες του μελισοκομιου μου!!!!

Στα μελισσακια μου πηγαίνω καθημερινά για προληπτικό έλεγχο αφού το μόνο που θέλω από αυτά είναι να πάνε καλά και να είναι δυνατά... όσο γίνετε αυτό!!!
Στης διάφορες επισκέψεις μου παρατηρώ κατά διαστήματα ότι δεν είμαι ο μόνος επισκέπτης που τα επισκέπτεται!!
Ο πρώτος επισκέπτης που συνάντησα πριν 2 εβδομάδες περίπου ήταν ένα νερόφιδο το οποίο όμως δεν πρόλαβα να απαθανατίσω μιας και μόλις με αντιλήφθηκε και το αντιλήφθηκα έγινε καπνός και αυτό και εγώ!! :-)
Στης 23/06/2010 σε μεσημεριανή ώρα και έλεγχο μου ενώ είμαι κοντά στην πρώτη κυψέλη ακούω κάτι να σερνετε μέσα στα χορτάρια!!
Τη να είναι άραγε?? αναρωτιέμαι και γυρίζω προς την δεύτερη κυψέλη και τη να δω... μια χελώνα την οποία μάλλον προσέλκυσαν οι τρυφερές γλιστρίδες που έχουν φυτρώσει από την τελευταία βροχή!!
Ακολουθούν σχετικές photos
Απολαύστε!!


















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου